~ FolLoW mE ~

~ SWeet Fren IS nEvEr End ~

Wednesday, April 27, 2011

~ JUST A SIMPLE WORD ~

assalamualaikum...

diz is just a simple mimple entri yang aku nak buat heheh....baca la ya korang if korang terasa yang anak mata korang tu sedang aktif bergerak....

yeahh its me...sweet tau ahahah...

just a simple word 
tapi 
sangat mendalam maknanya untuk aku hahaha....
sila la gelak sampai koma....
kadang kala mungkin dia terlupa 
ataupun
 mungkin juga dia terleka seketika tapi 
ada ketika bila dia mula ingat kembali aku rasa dia sweet sangat...alololo...tolonglah kawal emosi anda...ok tak nak cieter banyak..meh aku gam kat sini word yang aku maksudkan.....

edit by myself ok...

nampak tak?hurm kalo ada yang tak nampak tu sila la guna kanta pembesar anda ya hehhe....MUSH_MUSH...

p/s : tq pada yang sudi terjah...nie nak bagitau my "TL" dah makin matang tau hehehe bye

No comments: