~ FolLoW mE ~

~ SWeet Fren IS nEvEr End ~

Sunday, April 17, 2011

~ TAmu mInggU ~

wahhh panas sungguh time jenjalan tadi....dengan bilangan orang yang banyak lagi la buat keadaan menjadi lebih panas disebabkan penyebaran haba oleh mereka-mereka ahahha.....


sorry ok coz tak dapat nak gam pic kat cnie hehehhe..almaklum la aku bukan seorang jurugambar yang baik ahahah...tapi kalau nak tengok serba sedikit rupa situasi yang aku gambarkan tadik ha sila la  terjah blog abang darkis nie ok....hehheh banyak info menarik dalam blog dia nie..rugi kalo tak terjah ok.....


apapun memang so hot la kat tamu minggu tadi...eh lupa lak..kalo warga-warga kunak gelar tamu minggu nie sebagai " PASAR MINGGU "...nie nak bagitau..pasar minggu kat kunak nie bukan sahaja hanya terkenal dikalangan warga-warga kunak tapi juga luar kunak tau....nak tau sebab apa?ha sebab ramai org kata bundle dia sangat-sangat murah.....


ok nie bukan pic pasar minggu tu saja tepek kat cnie hehhe...
lebih kurang macam nie la keadaan dia heheh


ada yang tak tau apa tu bundle tak?hehheh rasanya semua tau kan..so tak yah la aku nak terangkan lagi kan heheh.....kawan-kawan aku kat politeknik kk dulu pun ada juga yang tanya 


" eh lia bundle di kunak murah bah kan?"


ekceli aku pun tak brapa la tau juga murah atau tak heheh....bab biasanya beli guna duet mak bapak so harga tu tak der la nak fikir sangat hahaha...betuahnya ada anak macam aku nie....menghabiskan beras jak....


ok apa pun KUNAK is da BEST la...walau pun keadaan panas sangat-sangat tadik heheh...


bye....

No comments: