~ FolLoW mE ~

~ SWeet Fren IS nEvEr End ~

Saturday, May 21, 2011

~ BILA DIRIMU JAUH ~

assalamualaikum

before aku meneruskan jari jemari aku nie menaip entri ni aku nak bagi WARNING kat korang ok..
entri aku kali nie lebih kepada perasaan aku yang mendalam...
so sape2 rasa nak termuntah sila la muntah terlebih dahulu ya..
korang jangan kata aku tak da bagi warning awal2 k...

.........................................................................................................................................................................

bila dirimu jauh..
rasanya tak perlulah aku mentionkan kat sini sapa kah gerangan insan yang sangat2 bermakna buat aku tu..cukuplah jika aku sendiri tahu sapa dia....
berat rasa hati nie bila terpaksa bercerita tentangnya..bukan sebab dia meninggalkan kesan luka dihati nie
tapi dia cukup bermakna dalam hidup aku,,dan saat aku perlu berjauhan dari dia aku rasa sedikit lemah...terasa seperti sedikit semangat aku hilang...
ya mungkin aku terlalu memikirkan tentang situasi yang aku akan lalui kelak...
betapa la tak kuatnya hati ini..
dia pernah cakap dengan aku satu ayat nie..

" eya aty2 tw,,bru psh hdup,,klw org xde t,, "

seyes entah kenapa bila dia cakap macam tu automatik feel sedeh aku datang...
memang aku tak kuat dan aku cengeng...selalu nangis rindu pada dia..
kekadang rasa macam budak2 jer perangai aku nie..
bila aku kena pisah dengan dia...even dekat jer..aku dah mula nangis sorang2 dalam bilik sambil ditemani 

MR.POOH

ada ketika sampai teresak2...
begitu lah setiap kalinya bila aku rindu pada dia..tapi untuk menangis didepan nya aku tak mampu...

then saat tu semakin hampir..dan aku rasa aku makin lemah,,
fikiran makin kusut bila aku pikirkan semua tu..
YA ALLAH tabahkan hati ku..andai ini lah takdirnya untuk ku...aku mohon kekuatan dariMU..

aku tak ble jauh dari dia...semangat aku separuh hilang...
bayangkan lah even jarak dekat aku dah rasa rindu yang teramat sangat...

satu jam lebih jer perjalanan nie tapi aku dah boleh nangis teresak2 rindu dia....
macam mana kalo jarak tu lagi jau????

tempat yang aku sendiri belum pasti...
bila dia tuturkan ayat kat atas tadik tu aku terus reply dan kata pada dia andai itu terjadi...aku pasti akan murung terus...ya aku sayang dia dan aku tak sanggup kehilangan dia..apatah lagi berjauhan dari dia...
tak kesahlah aku emo atau apa tapi itulah hakikatnya..hakikat yang sehingga kini aku masih gagal untuk hadapi...dia kata pada aku kenapa mesti murung?kalau murung boleh bagi hidup balik ker????

aku tau sume tu tak boleh nak ubah...
tapi aku sayang dia..aku tak mau jauh dari dia...
seyess saat aku menaip entri ni air mata aku rasa macam nak keluar jer...tak tahan aku...
tapi aku tahu yang aku perlu redha dengan segalanya...kalau memang inilah takdirnya aku kena redha..
dan jika ini yang terbaik buat diri nya iaitu hidup jauh dari aku
aku akan usaha untuk lebih bahagia sebab aku akan bahagia bila dia bahagia dan aku akan lebih bahagia bila dia bisa buktikan dia bisa hidup tanpa orang2 lain yang selama ini membebankan hidupnya...

" org syg ngan syunk sangat2..org tak ble jauh dari syunk..pasni mesti org akan nangis terus.. "

p/s : jika dia bisa bahagia aku pasti akan jadi orang yang lebih bahagia bila melihat dia bahagia...that y ur always be my sweet syunk...

4 comments:

Fyza Dyanie said...

kenapa?sabar oke T_T

lieya_idlia2307 said...

hurm iya insyaallah sabar dah aku nie,,,thankss dear

zacky ~786~ said...

tabah k .. awak.. :) hope all is well soon

lieya_idlia2307 said...

ya hope so zacky...thanks ya