~ FolLoW mE ~

~ SWeet Fren IS nEvEr End ~

Wednesday, May 11, 2011

~ JOM SHOPPING SAMPAI KOMA ~

assalamualaikum sume...

hye2..aku still dok menghadap laptop yang bukan milik aku nie..
tetttttt ianya adalah milik mutlak adik aku..
saja aku pinjam dan buat macam hak milik kekal..sebabnya adalah
laptop kesayangan aku dah kena curi....huwaaaaa saya nak nangis kuat2....
hantak-hantak kaki juak....
huwaaa.....mama nak laptop baru..nak yang keluaran " apple "
*wahh ngada nak mamposss..gila nak keluaran tu..ingat harga dia macam sejibik buah apple kat pasar ker?*

Go to fullsize image
pergghhh mintak yang nie boleh???boleh la...
** telan liur banyak2...bila la baru dapat nie erk? **

wowww...saya dah melalut terlalu jauh..
sehingga berbatu2 jauhnya ke bangladeshhh....

ok meh aku ajak korang untuk sama2 menerjah satu blog yang aku baru jumpa tadik hehehe
ekceli blog nie kepunyaan ~ kAk lIzAh ~...akak nie baru jer follow blog aku..
ngehhh tq erk akak sudi follow blog aku yang melalut tahap gaban nie...
blog akak nie merupakan blogshop untuk pakaian baby..
sweet..baju2 dia memang cute...cehh macam dah teringin aku ada anak bila tengok blog tu....
meh kita usha sikit apa yang ada kat blog kak liza nie




Model kecil ku
ok yang nie tak dijual erk..yang nie anak kak liza..comelkan???mata dia besauuu...likee...
cubit pp sikit boleh??

ok nampak tak pic yang aku lekat kat atas tadi tu?ha tu sebahagian daripada baju2 yang kak liza jual..
aku saja tak letak lagi banyak sebab aku nak korang sendiri pergi terjah blog tu...
mana2 yang berkenan tu cepat2 la buat tempahan
takut nant ada yang terpaksa gigit jari kaki sebab tak dapat baju yang diharapkan...

dahhh..meh kita sama2 terjah blog akak nie
mehh sume kelik dengan sopan LINK nie yer...
jangan segan2..korang buat macam blog korang sendiri ok...

p/s : daaa slamat bershopping sampai koma...

No comments: