~ FolLoW mE ~

~ SWeet Fren IS nEvEr End ~

Tuesday, May 3, 2011

~ KECEWA SANGAT : ( ~

assalamualaikum...


kecewa sangat-sangat tau rasa macam nak nangis sampai tahun depan....sob..sob...dah berbunga-bunga hati nie siap simpan angan-angan lagi....angan-angan apa??nak tau juga ker?hurm meh aku bagitau kat korang.....huwaaa......

dengan perasaan yang tersangat sedihnya *sambil kesat2 air mata yang masih bersisa* aku cuba untuk menerima keputusan tu...kenapa mest MARA????tak boleh ker yang lain..benci tau!!! *muncung panjang sedepa*...tak habis-habis MARA...buka jer MARA...semua lah MARA....

korang tau bila aku buka jer terus MARA...dah tu siap bagitau aku lagi macam nie...* maaf permohonan anda tidak berjaya *...sedehhhh...MARA la punya pasal....ok2 sila kembalikan mud korang..aku saja nak bagi korang rasa apa yang aku rasa hahaha..ekceli hari tu aku ada isi permohonan untuk sambung stdy kat luar negara..punya ler semangat tahap gaban aku isi borang tu...dengan harapan dapatlah main2 salji kat sana..*wah nawaitu da salah patut la tak dapat...padan muka*

maybe bukan rezki aku kot nak sambung stdy jau2 nie...heheh tak pa kat dalam malaysia nie masih belambak tempat stdy yang ada kan2...pilih jer yang mana pastu buat permohonan...insyaallah dapatlah...kat mana pun kita stdy tak kesah la yang penting kita bersungguh2 dengan apa yang kita inginkan...jangan salah nawaitu macam aku ahahhaha....silap langkah masuk longkang la..hahhaha padan muka time tu..malu tahap gaban...yer la dah jatuh kat dalam longkang komfem la malu kan...kalo ada anak raja datang slamatkan tak apa la jugak....rela kot jatuh bekali2 ahahhaha...*ok2 jangan melalut...*

p/s : dimana pun kita belajar kalo niat kita nak berjaya insyaallah pasti akan berjaya..so berusahalah selagi mampu....bak kata orang2 carilah ilmu walau sampai ke negara china *fikir jap kenapa mesti china?tak ble ker india ker,,bangladesh ke ehehehh *

No comments: