~ FolLoW mE ~

~ SWeet Fren IS nEvEr End ~

Thursday, May 5, 2011

~ KENAPA AKU TAK SUKA AH???!! ~

assalamualaikum dan selamat petang..

ok aku malas nak crita panjang lebar...kang aku melalut lagi sampai bangladesh..
fuhhh tak nak i heheh....
kenapa aku tak suka?hurm aku sendiri pun pelik....
orang sume berpusu-pusu nak dapatkan menatang tu tapi aku rasa malasss tahap gaban nak dapatkan menatang tu...heiiii tebalik kowt wayar otak aku nie..
**perggghhhh..gila!!!!**
korang tau tak menatang apa yang aku tak suka nie?
meh dekat-dekat sini...aku bisik kat korang...

nie ah menatang tu...LESEN MEMANDU ok....

saat orang tengah berpusu-pusu nak dapatkan menatang nie
tetiba la pulak aku malas gila2 tahap gaban nak amik lesen nie....
korang tengok jer la...aku ikot ceramah dia tahun 2010 dalam bulan 9 kalau aku tak silap...
dah tu aku main tangguh2 lagi nak amik ujian komputer tu..
pehhhh!!! gila tahap gaban aku nie...malas jangan cakap lah...
ntah setan mana yang merasuk pikiran aku nie
kahkahkahakhak....
bulan 2 2011 baru2 nie baru la aku terhegeh2 nak p amik ujian komputer tu...
tu pun lepas didesak2 oleh my dad...
dah tau nak amik ujian aku siap tak stdy apa pun ahhahah....
dalam hati ala kalau gagal amik la lagi...
***menghabiskan duet mak bapak jer...***

nasib baik la tyme aku ambil ujian tu..
abang-abang yang jaga sana handsome so aku pun kumpul sume semangat yang ada untuk amik ujian tu..dengan harapan dapat la ucapan tahniah daripada abang2 handsometu kehkehekhek...
*nawaitu lari lg ow*
nie nak crita sikir..masa tengah jawab2 soalan tu...tetiba aku sampailah satu soalan nie.soalan terakhir kalau otak aku nie tak silap mengigat...aku memang tak tahu jawapan dia..hahaha..
korang tahu apa aku buat????
aku p eja nama aku kat pilihan jawapan tu ahahahhahah.....
punyala masyuukkk gila....main bedal jak aku..dah tu dengan penuh keyakinannya aku tekan butang selesai..
MAK KAUUU!!!!!perghhh nasib dapat 42..hahah tepat2 untuk lulus...
ah lantak la janji aku lulus...bangga juga yer la tak der stdy tapi dapat jawab juga...kira TERROR la juga...

ok lepas tu ok lagi la sebab aku tak tangguh lama sangat untuk mula blajar memandu...
di desak dan didesak...akhirnya akur juga aku p blajar memandu..
tapi.......
untuk kali pertama jer hahahha.....

Go to fullsize image

Go to fullsize image
hahahha dah berbulan aku asyik dengan lesen L nie..hahahha..dari bulan 2 sampai la ke hari ini
bila bapak aku tanya bila aku nak g blajar lagi
alasan aku hurm nanti lah...tak der masa..
***cehhh bohong sunat lagi***

tapi memang siyess gila nak kata yang aku memang
malas tahap gaban nak amik lesen nie...
tak tahu la kenapa...
bila pacik aku tanya kalau tak suka kenapa amik jugak?
dengan selamba gaban nya aku jawab macam nie...

" bapak ku n mamak ku paksa aku amik jadi ambil jak la "

hahah punya sandi jawapan aku kan......aku pun heran tau..kawan2 aku xcited giler nak amik benda nie...
aku??jangan cakap MALAS ok...

entah bila la baru aku dapat lesen sebenar nie..
kete dah ada tapi kalau nak harap aku bawa huh biar jer la kete tu dok diam2 kat umah tu..
ada aku kesah???tak der ok ahhahaha....

p/s : korang boleh tak ketuk kepala aku nie kejap bagi aku sedar betapa pentingnya lesen memandu tu.....

No comments: