~ FolLoW mE ~

~ SWeet Fren IS nEvEr End ~

Tuesday, May 10, 2011

~ YEAAHH SAYA HARUS BANGGA !!! ~

assalamualaikum..

yeahh tajuk aku tu macam gah sangat la pula kan eheheh..
ekceli tak der la yang meletop kebaboom sangat entri kedua aku hari ni..
saja jer nak naikkan semangat diri sendiri nie untuk terus BERBLOGGING...
walaupun tak banyak mana tapi setidaknya boleh lah juga kan nak bagi semanggat aku nie naik dengan mendadaknya ehehehhe....

ok cuba korang usha pic kat bawah nie...
nampak tak eheh..dah 40 orang ler eheheh..tq sebab korang sudi terjah belog aku yang merapuh bagai nie...
dan ni aku nak bagitau kat korang insan cumil yang menggenapkan bilangan tu adalah...
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
hehehe...dia nie classmate aku kat politeknik kk dulu kala...
untuk pengetahuan korang dia pun ada blog okeyy...tuuu..link kat atas tu..korang cuba la usha blog dia...
meh aku bagi tengok korang gadis sumill nie....

BEST STUDENT of Civil Engineering Deparment Politeknik Kota Kinabalu, Sabah!!~ :D
ha nie la orang nyer hehhehe,,,

anyway pada yang dah sudi memfollow blog aku nie aku say thanks banyak2 yer...
thanks sebab sudi baca entri2 aku...
insyaallah aku akan usaha lagi untuk berikan yang terbaik untuk santapan mata korang erk...

p/s : marilah kita rajin2 blogwalking...yerlah blogger baru macam aku nie kena lah jumpa lebih ramai kawan dalam dunia blog nie baru best berblogging ehhehe....

No comments: