~ FolLoW mE ~

~ SWeet Fren IS nEvEr End ~

Friday, August 12, 2011

~ BERTAHANLAH HATI ~

assalamualaikum...

hurm hari nie aku feel sangat sedeh kat dalam hati yang paling dalam nie..sukar untuk aku sendiri mo ungkapkan kenapa aku rasa feel yang ntah papa nie..." WAHAI HATI BERTAHANLAH SELAGI MAMPU "



entah kenapa beberapa hari nie aku rasa sedeh jer memanjang..walau orang tengok aku ketawa tapi tak siapa tahu apa yang ada kat hati nie..terlalu payah untuk dijalani....BERTAHANLAH WAHAI HATI...sekuat mana pun ujianNYA ia pasti adalah yang terbaik untuk kita..ya pasti yang terbaik...

aku pernah terluka namun aku masih memberikan peluang kedua itu sebab bagi aku setiap orang berhak mendapatkan peluang kedua tapi aku tak menginginkan peluang kedua itu disia-siakan sebab hati ini bukan diberi untuk disakiti...YA ALLAH TABAHKAN HATIKU...

jauhi aku bila kamu merasakan yang aku membawa beban dalam hidup dan hati mu..biarkan aku pergi kalo rasa sayang itu semakin pudar dan doakan aku agar jadi lebih tabah tanpa dirimu...
sakit rasa macam nie..aku pernah menyimpan rasa ini dalam2 dan tak pernah membiarkan sesiapapun untuk membuka segalanya tapi hadirnya kau dalam hidupku buat aku bisa mengikis rasa itu sedikit demi sedikit..tapi kenapa rasa itu dengan perlahan ko coretkan kembali..arghhhhhh...tabahlah hati...

tak mo crita lagi rasa sad sangat dah kat dalam nie..cuma satu yang aku mahu ko tau seperti apa yang pernah aku katakan..seandainya rasa sayang itu telah hilang khabarkan pada aku jangan biar aku terus menanti dan menambah beban dalam hidup mu....

pesanan mu untuk ku pada 26 julai 2011..
" hayati liriknya..sangat bermakna dari awal hingga akhir..walaupun skrg nie banyak halangan dan banyak yang jadi batu api tapi insyaallah suatu hari nant drg akan paham "

No comments: