~ FolLoW mE ~

~ SWeet Fren IS nEvEr End ~

Wednesday, September 21, 2011

~ SINGGAH SEBENTAR ~

assalamualaikum sume.,.

tajuk entri aku nie sangat2 ringkas kan??hhehe
nak tau singgah kat mana??
meh kita usha pic kat bawah nie erk..
enjoy


dalam kul 1 petang tadik aku g la teman akak aku p umah tunang dia heheh..
tunang dia tu tinggal kat BINUANG kunak nie..
hurm lebih kurang 30 minit jugak la nak sampai umah dia..
tapi enjoy jak la kan bio pun jalan batu2...
tyme kami gerak tu cuaca ngan hujan so seronok juak la sebab sejuk jak perjalanan..

ha nie la tunang kakak aku n kakak aku skali heheh..dua2 pon bondeng muahahhaha..
sape2 yang bugis sini tau la apa tu bondeng ahhaha

orang kat binuang nie panggil menda nie LUMPUR MENDIDIH...
so aku pun pegi la turun n sentuh lumpur tu kowt2 la kan panas heheh tapi tak der la panas..
cuma lumpur ni dikatakan banyak khasiatnya untuk kulit..
diberi nama mendidih bukan sebab dia panas ke hapa tapi selalu ada gelembung yang muncul dipermukaan lumpur nie..maybe disebabkan udara yang ada kat bawah tu..
ececece buat teori sendiri aku hahaha...

kalo dulu2 kawasan nie luas tapi sekarang mengecil da..
tu ble nampakkan kat ujung2 tu dah tak berlumpur macam kat tengah nie



aku tak tau kenapa posing aku seakan cacat aku rasakan heheheh...
tyme nie aku turun kat bawah nak p rasa suhu lumpur tu hehe
tapiiiiiii
aku tertipu oleh nama lumpur tu ahhaha


them again


my sister n my bakal abang ipar soon..aminn


yang satu tu teman kami dari umah heheh..
sebab musababnya kawasan laluan ke binuang nie agak bahaya untu gadis comel loteh macam aku n akak aku heheheh


taraaaa aku amik pic sendiri kakakaka..kesian tak der sapa nak tolong amik kan..sabo jer la


bukti yang aku telah sampai kat sana heheheh...
peace no war..


pic last...i like diz flower..


blurr sikit sebab aku amik tyme kete ngah gerak haaha..
mengos kan

p/s : skali skala dapat masuk ladang best juak..kena2 lagi tyme baru habis hujan..rasa nyaman jer...







6 comments:

ieyza afieyna said...

bondeng tu ape kak ? hee..

akk.. blog akk ade word verification..
buang kn lah.. pastu wt pop up window box tuk komen.. seng ckit nkkoment..

klik cni----> buang verification n pop up window comment

lieya_idlia2307 said...

heheh nak tau ke apa tu bondeng?hhehe bondeng tu cakap orang bugis..maksud dia gemuk la n yang seangkatan tentera dengan nya heheh...ok akak try erk

Dawia.Honeyputri said...

Beshnya dah mudah untuk komen kat blog lieya sebab dah buat pop up :)

lumpur didih..wow..

ieyza afieyna said...

ok. akak dah mau ..
xda verify da.. hee ^^

senang ckit nak komen..
kalau mcm slalu..tunggu loading lama kadg tu

lieya_idlia2307 said...
This comment has been removed by the author.
lieya_idlia2307 said...

@dawia hehhe yeke??tu adik ieyza yang ajar kan heheh..senang nak komen kata nya..yup lumpur mendidih heehh..pelik kan

@ieyza yup thanks diq 4 da tuto hehehe