~ FolLoW mE ~

~ SWeet Fren IS nEvEr End ~

Monday, October 31, 2011

~ ENTRY TERIKUT-IKUT ~

assalamualaikum sume n slamat petang...

tajuk jak buat orang rasa mo muntah bila baca kan hahaha..wat ever..ada aku kesah???
ekceli aku bagi tajuk entry macam tu sebabnya aku baru pas blogwalking kat blog CIK ANIS nie ha heheh...secara tidak langsung nya tetiba aku rasa macam nak kongsi jugak mengenai orang2 yang slalu salah2 dail num aku yang tak seberapa nie hikhikhik...

hurm banyak situasi tau yang menyebabkan orang2 nie tersalah call num kita...ada tu yang memang betol2 salah call dan ada jugak yang memang nak kena maki sebab sengaja TERsalah kol...
aku kalo yang betol2 salah tu aku masih ble trima lagi tapi kalo yang dah tau salah tetiba keluar lak soalan2 cepumas macam nie 

" ow salah erk??nama ko sapa??"

takpun 

" ni sapa??ko tinggal kat mana???"

amboi2..suka dia yer..dah salah tu buat la macam orang yang salah kan ni tak menyibuk lagi nak tau..then bila dah kita jawab ha mula la nak berkenalan bagai..bila kita tanya kat mana dapat num mesti diorang akan bagi jawapan2 yang memang nak kena terajang...tertulis kat bangku bas la,,dapat kat public phone la,,ada kawan bagi la..macam2 lagi la...


orang2 macam tu memang tak ble blah punya orang kan..
tu satu hal..nie aku nak cerita ngan korang nie..ada la satu num nie kan dia balik2 kol aku. BERULANG KALI ok!!!sampaikan aku dah ble hafal dah num dia even aku tak save num tu..apa tak nya dah berkali2 dia kol...orang tu gurl la..entah la dia ada masalah ingatan ka atau apa ahhahah...

tiap kali dia kol mesti dia akan tanya macam nie 
" hello suzi ada ka???"

then aku akan jawab oh wrong num....ok fine..dia letak...pastu kol lagi balik..
" hello nie siapa ah??ow ni kawan suzi ba nie kan??aku bah nie kakak suzi "

whattt!!! suzi mana lak nie adoyaiii setahu aku la kan aku dah guna num digi aku tu since aku form 5 kalo tak silap..macam mana pulak kan boleh jadi num c SUZI tu..pelik...
dalam sehari ble sampai 3 5 kali dia kol...dan setiap kali tu jugak la aku akan cakap kat dia 
" SALAH NUMBER NIE,,BANYAK KALI DAH KO KOL "
tu baru sehari cuba korang darabkan dengan seminggu yang kadang2 dalam seminggu tu sampai 3 hari dia kol balik2...wahhh ble beku otak kan...

kadang bila aku dah bosan aku tak mo dah jawab panggilan dia..heiii ntah la akak tu..rasanya dia ada masalah dalam mengigati sesuatu hal kot...dah sekali salah num tu buang terus la kan num yang salah tu..dah sah2 memang salah..ni tak heran aku....kalo aku la jadi dia kan aku akan terus delete jer num tu sebab dah memang salah dah pon...dan cuba cari num len yang mungkin adalah num orang yang aku cari...

heheh maybe dia nak aku menipu kowt ngan dia n cakap yer aku la nie suzi hahaha...
last dia kol aku kelmarin malam..TENGAH MALAM ok..
aku rasa la maybe adik dia nie lari dari umah kowt haahha

p/s : ingat jangan sesekali bermain dengan talian telefon saya hahaha..saya tak suka ok..merimaskan

1 comment:

anismelon said...

hahaha..kalo anis..kalo no xkenal call dua tiga kali..anis call balik..mb sebab ade hal kan..tp kalo hari nie de mcll..esok lusa dye mcll lg..mmg mintak maki la kan..huuuu..

kalo yg cll berkali kali..org toh anis kenal n xsuke..mmg xkn layan..