~ FolLoW mE ~

~ SWeet Fren IS nEvEr End ~

Monday, October 3, 2011

~ JAUHI AKU BILA RASA ITU TELAH PERGI ~

assalamualaikum..

jauhi aku bila rasa itu telah pergi..
ya mungkin itu yang terbaik..
jangan pernah buat aku merasa yang dirimu masih perlukan kan
tatkala ko sudah tak memerlukan kehadiran ku lagi disisi mu..

perit rasa itu..
perit daripada rasa yang aku perlu hadapi bila aku kehilangan mu..
setidaknya bila aku kehilangan mu aku masih boleh memberikan semangat pada hati aku agar menerima segalanya dengan tenang..

tapi saat kau mula menjauhi aku tanpa sebab..
membuat ku tertunggu-tunggu,,
kau semakin memberikan aku harapan..harapan yang membuatkan hati ku terluka sedikit demi sedikit...
wahai insan2 yang aku sayangi..
hati ini bukan untuk dilukai..
jauh sekali untuk disakiti...
aku pernah berikan hati ini untuk dijaga dan disayangi..
aku pernah memberikan harapan bahawa hati ini akan terus jadi milik mu..
tapi kenapa saat ini kau mula lupa pada sang hati???

hanya satu pinta ku
andai rasa itu telah pergi,,
jauhi aku
jangan biar aku terus menyimpan harapan..
kerna harapan itu akan melukai hati ku...

jauhi aku bila rasa itu telah pergi...
lupakan aku dan berikan kehidupan ku semula..
katakan pada ku bahawa kau tak lagi menyayangi ku dah saat itu aku akan faham mengapa segalanya terjadi..

p/s : bila tak sayang lagi pada ku bagitau la jangan biar aku ternanti2 dengan penuh harapan..harapan yang tak pasti

No comments: