~ FolLoW mE ~

~ SWeet Fren IS nEvEr End ~

Monday, October 10, 2011

~ WELCOME BACK !!!! ~

assalamualaikum sume..

isnin yang hurm bowsan hehehe
yup aku bowsan
sebab musababnya aktiviti tiap hari sama jer...
online 24 jam sehari..*tipuuu*
tak da la kan sampai 24 jam sehari aku dok online...
tapi kira macam tu jugak la hahahahah...
*apa aku katakan nie????mengarut lagi mencarut *

aku just nak say WELCOME BACK ngan diri sendiri sebab nya dah berminggu rasa nya aku tak hapdet belog aku nie...bukan stakat sarang laba2...gorila siap buat istana lagi dalam nie..
ha sapa nak bertanggungTANYA tu..sila jawab hehehe

hari ni aku sibuk menjelajah ke beberapa buat belog yang memang aku akan lawat setiap kali on belog...list2 yang memang aku dah set ketat2 kan dalam otak aku bahawasanya aku akan menterjah belog2 tersebut dengan kadar yang terpantas...

banyak sangat entry2 drg yang aku tertinggal jadi terpaksa lah gagahkan diri untuk melihat OLDER2 post diorang...
penat jugak bijik mata nie membaca
* erk???mata ker yang baca??bukan mulut ker???*
tapi apa pun aku hepy sebab musababnya aku dapat baca jugak entry2 drg yang tertinggal nun jauh kat belakang tu...
anyway thanks blogger2 yang aku slalu terjah sebab korang hapdet banyak2 dapat jugak aku baca banyak2 setelah tertinggal beberapa hari,,,
enjoy ur BW..

p/s : pasni aku nak hapdet pasal satu benda baru yang aku dapat hehehe..nak tau??tgu entry seterusnya erk...

1 comment:

ieyza afieyna said...

akk pergi mane la ni, tercari2 jugak..
hee

welcome back ^^