~ FolLoW mE ~

~ SWeet Fren IS nEvEr End ~

Wednesday, November 2, 2011

~ AQ LETAK IA DITEMPAT YANG PALING DEKAT DENGAN HATI ~

aku punya kekurangan tapi kehadiranmu buat aku lebih segalanya...

someone dat i call TL

lurve u mr.POOH

4 comments:

ieyza afieyna said...

hai... rindu nye kat blog.. hekehk... mmaf lame x singgah ;)

cntik rantai ni.. someone special bgi ye...smpan ia elok2.. :)

lieya_idlia2307 said...

eheheh akak pun rindu kat ieyza..slalu singgah belog ieyza p tak berhapdet lagi hehehe...rantai tu mama kakak yang bagi cuma cincin tu yang bermakna hehehe

Dawia.Honeyputri said...

Cantik la cincin tu ..
dari si dia ye..Hehe

lieya_idlia2307 said...

heheh...cantik ke wia??biasa2 jer tu..tu cincin kapel heheh..si dia pun ada jugak sama macam tu cuma lebih lebar sikit n kat dalam cincin tu ada tertulis something ehehhe