~ FolLoW mE ~

~ SWeet Fren IS nEvEr End ~

Thursday, February 24, 2011

~ bLAme ME ~

YA ALLAH maafkan hambamu nie atas semua salah yang telah aku lakukan...hurm kenapa org yang aku sayang pun seakan menyalahkan aku atas tindakan aku nie....huwaaa.....shud i ketawa kuat2????
oppsss....di larang ketawa melebihi yang sepatutnya hehehe.....

ya rasanya i shud ketawa tebahak2 kowt hehehe....aty ngah senang kan...cehhh senang sampaikan terketar2 tangan nie n kaki nie...betapa la aku senang sangat tu kan heheheheh.....
ok back 2 da main point.....
" blame me "
or 
dalam erti kata lain ialah....
" salahkan aku "
 erkkk...macam biasa je aku ngan ayat nie kan hehehe..walau pun singkat tapi cukup padat makna nya....
menusuk ke dalam jantung n jiwa serta sanubari ku......
uisehhhh...
ishhh i dun like la feeling like diz..so cruel wooo......apa la nak jadi ngan aku nie...always at the wrong place....
macam tak de place yang betol da tok aku nie...heiiiii..
apa da......

 segalanya buat aku rasa mo gila.......
apa nie..tak ble ka p jau2....pikirkan bila da kongsi benda nie ngan org lain aku ble tenang2 kan pikiran tapi malah d blame lagi....
huh ko memang jahat lieya..
tu la sapa suh jadi jadi bab tu org sume blame ko...
teda satu pun yang mo sukunk ko....

ala tu la kan org jahat mest d balas jahat juak..padan muka ko....
u diserve it.....