~ FolLoW mE ~

~ SWeet Fren IS nEvEr End ~

Saturday, March 26, 2011

~ jOm ON9 ShOPpiNG ~

assalamualaikum.....
hye blogger...

hari nie aku nak kongsi dengan korang sume sal satu blog yang aku baru jer jenguk2 tadik eheheh..menarik tau blog nie..i likeee....
ha nie link blog tu..meh la kita sama2 terjah heheh....

ekceli blog nie asal dari nun seberang sana...tapi bila aku dapat jenguk blog nie...
aku sangat2 la tertarik tau...
semua yang dia jual cute-cute belaka...
rasa macam nakjer aku p beli semua hehehhe.....
tak caye?
ha cuba la dok jenguk seketika blog tu....

antara barang2 yang menjadi pebret aku tok d beli adalah...

cute kan????



nie bantal bentuk kepala pooh..sweet wa...


ekeke nie lagi la...jam pooh

ha yang ini sandal...i like.....

disebabkan aku nie amat2 lah gila sangat2 pada barangan pooh maka semua
pooh jer yang aku cari eheheh.....

apa pun menarik tau blog nie....
kalo ada masa p la jenguk kejap erk..
past tertarik..ehehhe

p/s : jangan ada yang tertambling tyme teok barang2 dia dah ler ye..heheh enjoy your shopping....