~ FolLoW mE ~

~ SWeet Fren IS nEvEr End ~

Sunday, March 27, 2011

~ SuNYI JEr ~

hurm hujan dan terus hujan....
hujan nie seakan memahami perasaan ku saat ini....
mendung jer kat dalam hati nie...
y???
si dia sunyi jer tanpa kabar berita...
ntah macam mana la keadaan dia skrg nie...
mesej dah di antar dan dah delived pown tapi tak berbalas pown....

suddendly....
ringing...
" ok "..
la tu jak yang dia reply??
betapa la aku mengharapkan balasan yang ble menyedapkan aty nie...
hurm tapi tak pa la 
myb sms tu pown da cukup 
tok katakan yang dia dah ok...
hope so la....



~ peNdINg ~


still waiting n waiting.....


dari pagi tadik mesej asyik "pending" jer...
bingung sendiri aku memikirkan situasi nie....
bila cari kat umah...
org rumah kata dari petang kemarin tak balik2..

haishh rumit otak nie nak fikir.....

penantian tu satu penyiksaan tau!!!

hurm ntah la...
susah nak kata..
just tunggu dan lihat jer la apa pun yang berlaku..

hope he will be fine...

p/s : lain kali jangan la suka merajuk gnie..payah nah fikir tau...