~ FolLoW mE ~

~ SWeet Fren IS nEvEr End ~

Tuesday, March 29, 2011

~ FAll IN LOve AgAiN ~

aq jatuh cinta lagi!!!! OMG patut ka rasa ini yang hadir???hurm bunyi cam saspen giler jer kan?hakhakhakhkhak...
ok sila la abaikan tulisan yang muncul di sebelah pic pompuan nie eheheh...

wow jatuh cinta lagi ya?
ok stop bout dat..ok..
ekceli aku memang pown tengah kemaruk cinta nie..
siap nak tambling sambil gulink2 lagi
hahahha
melebeh lak kan....

yang sebenar benarnya aku ngah jatuh cinta pada satu
lagu nie eheheh..
bukan kisah cinta antara
boys n gurl ok....

ShhhHHHhhh....
ok AMARAN LEMBUT anda sama sekali tidak dibenarkan 
untuk membuat gosip tak hangit kat cnie ok....

ok let me tell uoll cerita di sebalik batu nie ehehhe...
ekceli i sangat2 lah jatuh cinta
sambil tersungkur n terguling2..
dengan lagu dari 
ANUAR ZAIN....
yeahhh sapa tak kenal payah la kan eheheh....

lagu berkenaan diberi tajuk
" SeDeTik lEbIH "


taraaaa...diz isda song....
if uoll nak sangat tengok video nie sambil nyanyi2
ok i give u da lirik okey....

enjoy da song..
tak kesah la sore korang sedap atau tak
telinga korang juga yang dengar kan hehehe......
lirik nie aku dapat dari cni..


SEDETIK LEBIH
Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu
Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu
Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa
Kasihku…ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya
Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu
Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu


best giler nie lagu tau...i loikkkkeee sesangat....first dengar memang da jatuh cinta da tapi saja malu2 tak nak bagitau ahahah.....kita sama2 hayati lirik lagu nie..kompom tangkap jiwang punya.....so mary kita beramai2 bernyanyi sambil menari...tanggo erk heheheh....

p/s : ekceli ni lagu for MERoNG MAhAwaNgsa....belom tengok lagi nie ahahha...apa la kan..ok ada masa t aku g teok...daaa