~ FolLoW mE ~

~ SWeet Fren IS nEvEr End ~

Saturday, August 13, 2011

~ MAMAT DAN FIDA BERCINTA???? ~

assalamualaikum sume..

ok2 sila ambil mud yang sedikit ceria ya kawan2..jangan asyik wat muka tak ceria jer mentang2 la bulan posa kan...chill la sikit hehhehe...


mamat dan fida bercinta???ya ka??hehheh...bila baca kat mangga online tadik terbaca la artikel pasal diorang nie..heheh siapa sangka kan diorang ble jadi pasangan bercinta heheh...itu lah yang dikatakan jodoh...ewahhh macam betol jer aku nie kan...tapi suwitt la rasanya bila baca artikel nie tadik sebabnya aku rasa dorang dua nie padan arr...


meh korang baca artikel tu ya..jangan segan2 buat macam artikel sendiri hehehe
"
"
"
"
"
"
"
'
"
scroll down lagi
"
"
"
'
Gosip antara juara Pencarian Bintang Pantene, Rafidah Ibrahim (Fida) dengan salah seorang anggota Sepah, Mohd Noor Murad (Mamat) semakin menjadi-jadi, malah ada juga yang bercerita Mamat sudah pun merancang untuk bertunang.

Mula bertemu ketika mereka sama-sama terlibat dalam promosi filem Man Sewel Datang KL, Fida menjelaskan dia sememangnya senang berkawan dengan lelaki yang gila-gila itu.

Mengakui serius dalam hubungan yang terjalin antara dia dan Mamat, Fida bagaimanapun menafikan mereka berdua akan bertunang dalam jangka masa terdekat ini.

"Bertunang itu sebenarnya harapan dia, kami sudah berbincang dan sepakat mahu mengenali antara satu sama lain terlebih dahulu dalam tempoh yang lebih lama sedikit.

"Saya suka sikap dia, dan saya tak nafikan saya terpikat dengan ciri-ciri kemelayuan yang ada dalam diri dia. Kali pertama saya melihat dia menandatangani kertas untuk peminat dalam bahasa Jawi, saya rasa kagum, jarang sekali orang melayu buat begitu di masa kini, itu yang buatkan saya suka pada dia.

"Bila dia kata ingin mengenali saya dengan lebih dekat dan rapat, saya tidak ada masalah. Saya akui hubungan kami serius, namun kami bukanlah selalu sangat berjumpa sebab masih-masih sibuk dengan kerjaya sendiri, jadi segala hal jodoh ini saya serahkan kepada Allah Taala,"jelas Fida.

nak tau lebih lanjut baca kat SINI

aku paling suka part yang FIDA bagitau pasal pe dia suka kat mamat nie hehehe..tapi memang betol la karang nie payah kita mo cari orang yang masih menggunakan tulisan jawi dalam kehidupan seharian dia heheh...kalo nak bagi tandatangan tu fuhhhh kemain lagi simpulan nya heheh...siap ada sign love lagi kat hujung hehhehe...

aku harap dorang dua nie akan kekal la yer..biar sampai ke jinjang pelamin..amin..meh kita sama2 berdoa untuk hubungan dorang..bak kata FIDA hal jodoh tu kita serah pada Allah Taala..moga2 Allah permudahkan jalannya kan...

p/s : manusia hanya mampu merancang tapi ALLAH yang menentukan segalanya..so merancanglah sambil berdoa moga2 apa yang kita rancangkan tu akan dipermudahkan lagi amin