~ FolLoW mE ~

~ SWeet Fren IS nEvEr End ~

Wednesday, August 17, 2011

~ CURANG ~

assalamualaikum sume..

mari kita sama2 dengar dan hayati lirik lagu nie...sungguh bermakna..


ku akui ku pencinta sejati
ku berjanji yang Kau slalu kusayangi
namun KASIH (Tuhan) slalu ku bohongi 
betapa malunya aku menghadapMu..

mencariMu hanya bila ku rindu
mula bersujud hanya bila ku perlu
namun bila Kau beriku cinta
panggilanMu tak pernah aku mendengar

angkuhnya ku pada kejadianku
merasakan dunia lama milikku
'kan kelukah lidah bersyahadah cinta?
bila nafas di hujung nyawa

curangnya aku di setiap nafasku
melupakan aku hanya milikMu
jauhkah syurga dari pandangan?
kifarah dosa kini(sakit) ku rasakan

tuhan..berikan aku peluang
curang yang lalu takkan berulang

Nyanyian : Feelhoney
Lagu : Amin Fh & Bie Fh ( Feelhoney Ent )
Lirik: Bie Fh ( Feelhoney Ent. )
Susunan Muzik : Abd. Halim Ahmad ( Neurotic Studio )

sumber berkhasiatfeelhoney

~ GIVEAWAY DUIT RAYA DARI JEPUN ~

assalamualaikum sume..


wahh nak duet raya tak???mestilah nak kan.,.sapa yang tak nak duet raya aku rasa orang tu tak betol kot hehehe..ok gurau jer...frommetoyou85 ada buat giveaway heheh so meh la kita sama2 memeriahkan giveaway yang pertamanya akak nie buat...

apa yang istimewanya giveaway akak nie adalah duet raya dia merupakan duet dari jepun heheh..selain boleh ditukar dengan nilai mata wang malaysia kita ble jugak jadikan sebagai koleksi kan3...ha nant boleh lah tunjuk kan kawan2 dan saudara mara yang kita ada koleksi duet dari negara lain kan...

ok2 apapun kalo korang nak join korang klik jer banner kat atas tu..tarikh tutup giveaway nie lama lagi tu so masih sempat lah if korang nag berpusu2 untuk join..syarat dia pun tak der la susah mana senang jer..
so apa tunggu lagi meh la join dengan kadar yang segera heheh...
slamat mencuba

p/s : macam mana lah agaknya erk beraya kat tempat orang???sedeh???sweet??hurm wat ever asalkan kita bahagia kan kak frommetoyou85