~ FolLoW mE ~

~ SWeet Fren IS nEvEr End ~

Wednesday, September 7, 2011

~ KES SAMUN RESTORAN MAMAK ~

assalamualaikum sume..

eii bahaya nya kan sekarang nie..orang2 dah tak peduli dah nak menyamun kat mana skali pun...
yang terbaru aku dapat tahu pasal kes samun kat restoran2 mamak...
memang dorang nie kan dah tak takut dengan undang2 da kan..
meh kita layan jap video kamera litar tutup kat restoran2 mamak nie...


tengok tu,,siap bawa parang lagi tau..apa nak jadi la nie..
menakutkan..sume yang ada kat situ kena..laptop bagai sume kena samun...
so kepada kawan2 sekalian kurang2kan lah beronline tyme malam2 kat restoran mamak tu yer...
bukan kat restoran2 jer tapi kat sume tempat juga kena waspada...
malang tu kan tak berbau..

p/s : bahaya da kan sekarang nie..kena lebih berhati2 lagi