~ FolLoW mE ~

~ SWeet Fren IS nEvEr End ~

Tuesday, November 8, 2011

~ DEEP MEANING ~

just want to share what im feel right now..


p/s: penah bagitau dia pasal lirik KU HARAP TUHAN CABUT NYAWA MU AGAR TAK ADA YANG MILIKI MU..then dia cakap,,CABUT LAH,,really luv him

~ BERIKAN AKU BAHAGIA WALAU HANYA SEKETIKA ~

assalamualaikum sume,,

happy tuesday..hope korang sume ceria2 jer ari nie..hurm walaupun aku tak brapa mo ceria disebabkan berita yang aku baru jer dapat pepagi tadik...ntah la i need 2 be happy or what...really dunno wat 2 think n feel...

jiwa rasa kosong,,air mata nie macam mo kuar jer dengan kadar yang sangat segera...YA ALLAH kenapa cinta aku teruji sebegini hebatnya??really2 tak kuat tok hadapi sumenya...
aku pernah berharap aku akan terus hidup bahagia dengan nya dan aku berharap segala kesakitan yang kami lalui akan berakhir dengan kebahagiaan..
really love him
sebulan jer lagi genaplah usia perhubungan kami setahun..sapa sangka dengan banyak halangan dan dugaan kami tetap bersama,,walau kadang dugaan tu seakan melebihi kemampuan aku sendiri,,tapi aku terus berdoa pada allah moga aku diberikan kekuatan,,biasanya bila sampai waktu anniversery macam tu sume orang rasa wahh bahagianya tapi aku???aku takot untuk sampai ke tarikh keramat tu..aku takut pada saat aku mula rasa bahagia aku akan kehilangan dia,,aku mula takot pada hakikat itu,,hakikat yang sememang nya aku sendiri sedar dan tahu...YA ALLAH tabahkan aku pada ketentuan mu..jangan biar aku kalah pada air mata,,

aku tahu yang aku hanya ada masa sebulan sahaja lagi untuk merasa bahagia bersamanya...dan aku mengharapkan sebulan itu aku bisa peroleh banyak kenangan terindah yang bisa aku simpan sebagai kenangan bahawa aku juga pernah menyintainya dan menyayanginya saat aku kehilangan dia kelak...YA ALLAH sekali lagi aku memohon,,berikan lah aku bahagia walau hanya seketika,,mungkin saat ini dia belum tahu yang aku telah mengetahui hal yang akan terjadi kelak,,dan aku tak kan pernah beritahu padanya..biarlah aku pendam segalanya sendiri dan aku hanya ingin buat dia rasa bahagia walau hanya seketika..aku tak kan menyakitinya..YA ALLAH sebaknya rasa hati nie hanya engkau yang maha mengetahui..
kalau dengan kepura-puraan nie aku bisa cipta detik terindah dalam hidup kami aku pasti akan meneruskan kepura-puraan itu..biar lah ia menjadi beban untuk aku sendiri...

hanya satu pinta ku,,sayunk berikan aku bahagia walau hanya seketika..
aku mahu kau tahu yang aku ikhlas menyayangi dan menyintaimu,,saat kau menyatakan rasa cinta itu pada aku,,aku benar2 rasa bahagia dan aku akan terus simpan rasa bahagia itu jauh di sudut hati ku,,
sayunk,,aku masih ingat akan katamu,," BAHAGIA BERSAMA2 ",,aku sangat mengharapkan kata2 itu bisa menjadi kenyataan tapi bahagiamu bukan dengan aku dan aku redha andai itu yang terjadi...
orang sayang sangat2 ngan sayunk,,


p/s : andai kau bisa membaca setiap coretan tentang mu yang ada dalam blog nie aku harap kau bisa mengerti betapa aku menyayangi dan menyintaimu seadanya...