~ FolLoW mE ~

~ SWeet Fren IS nEvEr End ~

Monday, December 31, 2012

~ 4 soalan da kaver ~

assalamualaikum n slamat pagi,,

ya still early in da mownink,,
mesti ada yang di buai mimpi sudah tyme2 gnie kan,,
tapi bagi aku dan rumate serta jiranmate kami baru mo tido,,
kesiannn,,

nie la jadahnya bila stdy last2 minute,,
tapi best sebab dapat stdy sama2 then gelak sama2 bila ada jak ayat yang terkeluar dari mulut,,
ilmu pun hampir2 berterbangan sebab balik2 ketawa,,

dari siang tadik ( i mean 30.12.2012 ) sampai lah subuh nie (31.12.2012 )
banyak da aku dapat stdy berkat tunjuk dan ajar dari sahabat sejati nie,,
first aku dapat stdy operation matric
yang nie senang sikit arr,,masih ble paham lagi hehehe,,

then perkara setrusnya yang aku dapat blajar adalah tentang 
INTEGRATION,,
ya anak2 nie sume subjek MATH,,
dalam integration adalah benda yang aku sebut sebagai cacing2 ahahahha

ha nie la cacing2 yang aku katakan ahahhaah,,
yang ni agak mencabar la jugak soalan2 dia,,
sampai teguling2 aku atas lantai..

then dapat jugak stdy pasal derivatives formula like diz

e^ln f(x)

pastu kena hafal banyak2 formula,,leceh cket la tapi alhamdulillah dapat jugak catch up,,
and last yang kami stdy tadik adalah SUBSTITUITION,,

let u = ( 2x + 1) ^5

banyak lagi la,,,dan hope sume tu ble membantu dalam exam nant,,
tak sangka plak kan tak susah mana la MATH nie,,,yang penting kita paham sume pun jadi senang,,
best blajar MATH,,

ok la penin kepala,,nak tido kejap,,
wish u all apy owey,,


p/s : saya sayang kamu,,doakan saya dapat jawab exam dengan baik,,


1 comment:

Dawia ❤ said...

Selamat menduduki exam ;)
Moga Berjaya!