~ FolLoW mE ~

~ SWeet Fren IS nEvEr End ~

Friday, January 11, 2013

adam dan hawa

assalamualaikum,,

" tak usah diucap,,tak usah dilafaz,,aku dah mengerti bahasa cintamu "


indahnya cinta adam dan hawa,,setia sampai ke syurga,,alhamdulillah akhirnya habis jugak cerita ni kat tv,,korang pun mesti da tengok kan,,


cinta yang pada mula nya hanya lah kisah cinta berlandaskan rasa benci dan amarah tapi akhirnya selepas mengharungi pelbagai rintangan selama 9 tahun akhirnya mereka bersama dan bahagia,,huwaaaa suwitt cieter nie,,kadang ble menitiskan air mata..

suka sangat dengan aaron aziz,,double suwitt,,lakonan ain pun tak kurang hebatnya,,ble d katakan memang gandingan mantap la,,hurm cieter nie banyak menyampaikan mesej tentang kehidupan yang penuh ranjau nie pada kita kan,,dari hidup gembira,suka,duka,tangis,tawa dan semua rasa yang ada,,and cerita nie jugak mengajar kita untuk lebih menghargai orang2 yang ada disisi kita,,,hehhe

tak semestinya bila kita kawen dengan seseorang yang kita tak pernah suka dan cinta,,kita tak ble hidup bahagia,,kata orang cinta selepas kawen tu lagi indah eheheh,,teringin juga miliki cinta seperti itu,,tapi walau apa pun aku tetap menghargai insan yang ada di sisi aku skrg nie walaupun dia bukan la yang terbaik,,insyaallah dia pasti ble jadi yang terbaik untuk aku dengan izin ALLAH..


see??betol tak ayat dalam pic kat atas nie?hehhe,,kadang dengan mudah kita boleh lafazkan "aku cinta kamu",,,,"aku sayang kamu " tapi kita memerlukan masa sepanjang hidup kita untuk membuktikan kata2 kita tu,,dengan cara hidup bersama dengan bahagia,,indahnya kan bila kita dapat bersama dengan orang yang sangat2 menghargai dan menyayangi kita

" adam dan hawa,,diciptakan untuk bersama,,mengharungi suka dan duka kehidupan,,walau kadang terselit derita namun hati tetap bersama "


p/s : bahagia bila dia bahagia,,, : )

No comments: