~ FolLoW mE ~

~ SWeet Fren IS nEvEr End ~

Friday, January 11, 2013

~ mengimbas detik itu ~

assalamualaikum,,

malam yang suram,,sejuk dan sunyi sepi,,tetiba aku terasa macam nak godek2 semula entry2 lama aku yang lalu,,semacam ada satu feel di situ,,terdetik kata "realy miss dat moment ",, tak sangka aku da masuk 3 tahun dengan dunia blog nie,,ya still baru n masi banyak yang aku tak tau tentang dunia blog yang sebenar,,just taip entry n publish,dengan harapan masih ada sekelumit manusia yang sudi singgah dan baca,,heheh ayat SEKELUMIT gituwww,,wat ever la janji aku senang menggunakan ayat tu,,

bila aku baca balik semua entry2 lama kan aku mula terkenang semua yang penah terjadi dengan aku suatu waktu dulu,,like lebih banyak pahit dari manis,,ow so sweet eheheh,,tapi tu sume mengajar aku untk jadi lebih tabah menghadapi hidup,,lebih kuat menghadapi dugaan yang mendatang,,walaupun kadang kala aku tewas oleh air mata,,

betapa aku rindu pada kenangan lalu,,kalo la aku dapat coret kan semuanya detik terindah dalam hidup ku dala blog nnie aku mest mampu tersenyum saat aku baca kembali entry2 itu kan,,bahagia dalam hati,,tapi apa kan daya past is past,,segalanya tak kan kembali lagi walaupun kita bayar dengan duit berjuta2,,walaupun kita cuba untuk menghentikan masa,,apa yang berlalu akan tetap berlalu,,

KENALI AKU DIA DAN KEHIDUPAN KU ,,,my suwittt blog,,insyaallah tahun nie aku akan lebih banyak berkongsi dalam blog nie,,insyaallah,,sebab bagi aku berkongsi itu indah,,bisa berkongsi rasa,,bisa berkongsi bahagia dan bisa berbagi tawa,,,


p/s: entry melalut di tengah malam yang sunyi,,

No comments: