~ FolLoW mE ~

~ SWeet Fren IS nEvEr End ~

Thursday, October 21, 2010

~ SAngAt bErkEsan Di HAty ~

entah mengapa hary ini terasa macam mo update blog jer so ini la yang terkeluar dari pikiran nie...hurm SANGAT BERKESAN DI HATI itu la kata2 yang dapat diungkapkan buat masa ini...sedih : ( hampa : { sume bercampur baur dalam pikiran..rasa macam mo TERIAKKKK jak....tapi apa kan daya bila keluhan ter"born" dari mulut ni itu tandanya tak redha pada ujian ALLAH..so apa pown like MY MUM say biar apa org buat n biar apa orang nak kata just accept it wit a XXXL SmilE...REdha pada jalan takdir NYA...n i always believe in my word...IF MY TEAR CAN MAKE U SMILE N CAN BRING UR SMILE BACK I WILL CRY 4 EVER SO DAT I CAN FEEL BETTER EVEN ITS WILL HURT ME..


tRuE FriEnDS 4 EvEr!!!

saat kawan aku sedih aku slalu berusaha untuk make dia smile n make dia feel better even tyme tu aq banyak benda mo luah pada dia...
dat becoz i dont want 2 hurt them
n
buat dia makin runsing dengan masalah yang 
sedia ada

usaha itu bukan suatu yang aq ingin bangga kan n tunjukkan yang aq KONONNYA care sama mereka tapi sume tu atas dasar ikatan persahabatan...
kerana bagi aku sekali bersahabat akan selamanya sahabat walau badai melanda....
ntah mengapa terasa sedih dengan pemergiannya walau dia tetap akan kembali..tapi ternyata terasa kosong bila dia jauh....

kali terakhir berjumpa dengan dia
aq dapat rasa yang dia perlukan bahu ini untuk bersandar..
n dia perlukan telinga ini untuk mendengar
saat itu aku putuskan untuk berdiam diri seketika dengan luahan yang aku ingin luahkan...
aku cuba dengar segala keluhan nya..ternyata masalah nya itu tidak la seberat yang aku pikirkan tapi tetap juga perlu dikongc kan dengan teman terdekat....

akhirnya dia mengirimkan aku sms
n dia kata 
" tq 4 da advice..sangat berkesan d haty "
( lebih kurang gtu la sms dia )

hurm aku bangga dengan diri aku kerana walau dalam keadaan sedih d haty aku masih bisa membuat sahabat aku lebih selesa
n aku masih bisa dengar keluhan dia walau mungkin keberadaan aku d cc nya belum cukup untuk membuat dia rasa more better...

sebenarnya aq sendiri bingung dengan 
apa yang aku tulis nie hehehhe..tapi itu la yang aku mo tulis so tulis jak la hehhehe...
dia sahabat yang always make me feel better n always sapport apa jua yang aq lakukan....dia memahami aku walau kadang kami still bercanggah pendapat hehhehe...

aq sentiasa doakan yang terbaik buat dia ngan org yang dia sayang....aq mahu dia hadapi sume nie dengan haty yang tenang n redha..n yakin pada ujian yang di berikan...
apa pun yang dia perlukan aku akan selalu ada untuk memberikan bahu ini untuk dia bersandar.....

 u r my truly friends...

at-10-sion!!!!
( crita ini tdk sama dengan yang d atas heheh)
di akhir blog nie i want 2 say something
something yang mungkin bukan sesuatu yang terbaik tapi hanya ini yang bisa aku lakukan untuk tidak melukakan haty sesiapa kerana aku sayang pada sume kawan aku termasuk DIA .

dont worry my adik yang cute...
tak pernah tersimpan dendam d haty atas setiap kesilapan yang dibuat oleh insan2 yang aq sayang...
ya mungkin terasa haty n feel sad itu ada tapi biar sume itu menjadi rahsia haty nie...
cuma satu yang aq mahu DIA tahu
yang aku bangga jadi kawan dia n try 2 trust me as ur friend 2...
jangan pernah jadikan aku sebagai penghalang dalam keceriaan n kebahagiaanmu adik ku
kerana itu tidak akan pernah berlaku
dan tak akan pernah terjadi....

ya mungkin dia tidak begitu mengenali aku
begitu juga aku...tapi truly is...
i want 2 say
i know dat ur a really strong gurl n friend..
be ur self...
bila terasa masalah banyak menimpa mungkin aku bisa jadi pendengar yang baik buat adik ku nie 
jadi jangan pernah segan untuk meminta pertolongan dari kakak mu nie...
apa pun yang adik ku nie rasa mengenai aku just accept it as ur opinion..
kita berhak berkata n berfikir apa mengenai seseorang...

tapi always remember dat
aq tak akan pernah lukakan haty mu...
kerana ko adalah adik yang tercute n tersweet dalam
list friend ku...

be happy and smile...

smile itu kekuatan haty..bila kita masih mampu tersenyum dalam kedukaan itu tandanya kita still punya haty yang strong.....

No comments: