~ FolLoW mE ~

~ SWeet Fren IS nEvEr End ~

Monday, June 13, 2011

~ AKU NAK YANG NIE ~

assalamualaikum...

bila aku tengok sarimah ibrahim kat konsert akhir af9 semalam..
dengan tak semena-menanya aku fall in love dengan baju dia...
wahh aku pun nak juga...
lawa siottt baju dia.....

aku suka nengok baju tu ok...

ha sekarang aku nak ajak korang dok terjah baju2 ala kelawar nie ehehhehe....
memang cantik2..tak rugi tengok ok....
kalau ada yang berminat nak beli korang kelik jer link2 yang aku bagi tu ok....
lets roll...
"
"
"
"
"
View Image
fuhhh lawa siotttt...

simple but nice...




aku nak kaler pink boleh???wahhh lawaaaa





View Image


sesuai untuk nikah....

ehem2..aku memang dah rambang mata nengok baju2 nie...
rasa macam nak beli jer sume...
ntah kenapa tetiba lak aku minat ngan baju2 nie....
apapun korang pilih la yer mana korang nak aku bagi free gambar2 tu ehehehehhe....

opssss jangan lupa terjah blog2 butik tu yer...
tak rugi ok...
bukan kena bayar pun if korang terjah kan heheheh

p/s : nak beli banyak2 baju nie kat semenanjung nanti....ehehe tak sabar nak menggayakan baju nie..mesti lawa



No comments: