~ FolLoW mE ~

~ SWeet Fren IS nEvEr End ~

Wednesday, October 27, 2010

~ bolEh TAk KO BAwA JAuh2 RAsA SeDiH NIE? ~

aku mo teriakkkkk...ble ka?
sedeh sangat kat dalam haty nie...
cuba sedaya upaya tok tersenyum n tergelak...
sampaikan rasa macam sewel da kalo gelak2 tros....
sejak sume tu terkenang kembali
sume rasa sedeh n rindu pown datang juak
bertandang..walau tanpa d undang...
apa pun aku tau aku kena kuat tok truskan idop nie without sume memory tang dia...
kepada sesapa yang masih ble buat aku tersenyum 
n
lupa sume tu kembali...
sila lah tampil kan diri anda
n make la aku ketawa
beguling2.....
biar sampai tetambling ketawa...
hope2 la kesedihan itu bisa berlalu pergi.....

tapi !!!
jan plak buat aku ketawa sampaikan aku
hantuk2 kepala kat dinding..tu bukan nak buat kesedihan jak berlalu pergi
tapi ngan aku2 skali berlalu pergi huh..
tak pown akan bertambahlah penghuni bukit padang....
plizz make me forget bout dat..
coz dat memory make me hurt

sowww hurt...
inside...

No comments: