~ FolLoW mE ~

~ SWeet Fren IS nEvEr End ~

Wednesday, October 27, 2010

~ rAsA Itu KEmbAli ~

just want 2 say 
maafkan aku kerana aku membiarkan rasa itu kembali bertandang lagi....
hurmmmm 
rasa macam mau nangis pun ada...kenapa?kenapa aku tak cuba cegahkan?
sesungguhnya aku ndak kuat..
memang tak kuat mo lawan rasa itu....setelah beberapa ketika aku berjaya menghalang rasa itu dari bertandang tiba2...
dummmmm...
SOME1 make me remind it again...ya aq tak menyalah kan some1 itu coz sume tu bukan salah dia
 ( walau pown aku feel dia ada salah cket hehhe )
but still bukan salah dia...
dia berhak menyuarakan soalan demi soalan dan yang past polis tak marah jugak walu soalan bertubi2 datang..
but y aty nie feel lain?
haiyyaaa....
u make me feel sad ok....
kenangan beberapa tahun yang lalu berpusing2 dalam kepala otak aku nie sehinggakan aku rasa macam mau teriak...huwaaa...sedeh wehh bila kenangan itu kembali terungkap...
sorry again m_h_m_a_ ***** bin _ _ _ _...langsung tak terniat dalam haty nie untuk membenarkan ingatan nie kembali mengigati kenangan lalu....satu yang aq mahu ko tahu

I MISS U...

hanya itu yang aq mahu kau tahu....sorry 4 dat feeling...aq juga tak mahu sume itu kembali tapi apa kan daya aq tak kuat untuk melawan sume tu...


No comments: