~ FolLoW mE ~

~ SWeet Fren IS nEvEr End ~

Thursday, February 3, 2011

~ kesEdiHAn yAng tAk bERpEnghuJUNg ~

hurm baru jer entry kemarin aku wish aku tak mo sedeh2 lagi tapi ary nie aku da feel mo cry.....sedehhh sangat..kenapa nie?hurm can someone tell me y?deep inside my heart nie terlalu berduka....sedeh jak memanjang....terlalu banyak sebab yang membolehkan feel nie datang....i need my pwen here...someone dat i can talk more and more...until drg tired mo dengar....i need someone dat can hear im crying n can bring away my tear..huwaaa...sesungguhnya aku perlu sume tu.....mayb benar la kata org dugaan tu tak kan datang bila kita tak mampu untuk hadapi...dugaan yang kita terima tu adalah dugaan yang sememang kita boleh hadapi cuma memerlukan sedikit masa n pengorbanan...ya masa dan pengorbanan..oleh itu aku kena kuat..tak selamanya person2 yang aku need tu akan ada disisi kan...suatu masa drg sume akan pergi juak jauh dari aku atau mungkin aku yang akan pergi jauh dari drg...sesuatu yang tak pasti dah belum past kita akan ketahui....sedehh p la jauh2 dari aku tak ble ka?aku perlukan ketenangan...n aku tak mau pikir sume yang menyedihkan aku...bab sume tu buat aku rasa sakit jer....sorry la 2 all blogger2 bab entry aku hari nie terlalu emo...sob3x.....

No comments: