~ FolLoW mE ~

~ SWeet Fren IS nEvEr End ~

Sunday, April 3, 2011

~ nEw heAdER : mAcAm ApA JEr HEader Aku NIE ~

assalamualaiku...
apakabar org2 kampung?hehehhe
hurm new header...
cehhhma macam hape jak header aku...
kunuk!!!!
toink3x....

sedey aku tengok headert baru aku ahhahaha.....( aikk sot ke hape aku nie..sedehh tapi ketawa....watever la)...pagi tadik pegi la jenguk2 blog Cik Bulat,then ternampak la cara2 kita nak buat header..heheh try punya try ha itu la yang terhasil...aduyaiii tak cantekk lah heheh....but its ok la kan daripada tak blajar langsung...tol tak Cik Bulat????betol kan..kan..?

ok tu jer nak cakap kat korang...sal header baru aku yang ntah papa tu hehehe..next tyme bila dah terror aku tukar lagi yer hehehhe....

pada sesapa yang nak ikot cara Cik Bulat kita nie tukar2 design blog dia ha sila la klik SINI...Dia juga ada menyediakan perkhidmatan design background blog nie..sow jangan lupa terjah ok..

bye....

No comments: