~ FolLoW mE ~

~ SWeet Fren IS nEvEr End ~

Thursday, June 9, 2011

~ KAU BUAT AKU TERASA HATI DENGAN SIKAPMU ~

assalamualaikum..

keadaan kat luar tu tengah hujan,,feel macam nak tido jer...badan pun still penat lagi setelah berhempas pulas mandi manda di balung river dan jalan2 kat bandar tawau....memang terasa penat sungguh..** seyes teramat penat..but happy **

tapi dalam apa juga keadaan aku akan tetap menggagahkan jari jemari aku nie untuk menaip entry hari ini...hurm keadaan hati aku amat tidak tenang sekarang..tapi bukanlah disebabkan masalah keuzuran ok tapi banyak perkara lain yang buat aku terlalu lalu pikir segala hal duniawi..perghhhh siyess aku memang rasa tak senang hati sekarang nie...kepala hotak aku tengah ligat menari rancak....

niat hati nie nak update cieter pasal kelmarin..cerita dongeng kami bermandi manda d balung river tapi disebabkan kepala hotak aku makin dihujani pelbagai masalah so aku batal kan niat aku...ada apa pada orang yang kita rasa sangat rapat pada kita??hurm mesti korang akan jawab..mereka lah yang memahami...mereka lah yang sentiasa ada susah dan senang..merekalah yang sentiasa buat kita rasa tenang...doranglah segalanya....bagi aku dalam banyak2 insan yang rapat dengan aku hanya seorang yang aku betol2 sayang dan hargai..bukan sebab dia lebih baik daripada mereka2 yang lainnya..dan bukan juga dia seorang DIVA,,tapi dia adalah sorang insan,kawan,teman,adik,,dan banyak lagi...dia juga selalu menjadi pendengar setia..saat aku menangis dia menahan sebab di dada..saat aku ketawa dia pasti akan rasa bahagia..saat aku perlukan dia,,dia akan selalu ada..tak pernah jemu bagi nasihat,,pendapat,,dan juga dorongan...SHE IS THE BEST FRIEND dat i have...

mungkin ada yang berteka teki sapa ka gerangan insan yang aku maksudkan...hurm tak perlulah kamu berteka atau pun berteki sebab aku tak da hadiah pown nak bagi kat korang walaupun korang dapat teka..ok fine...sekarang nie aku rasa macam nak nangis jer menaip entry nie sebab aku betol2 perlukan dia disini...just untuk luah apa yang ada dalam kepala aku...

pasti ramai insan yang kita slalu anggap " BEST FRIEND " dengan harapan kita akan selalu punya rasa yang sama...huhhh..ya aku akui aku banyak bestfriend tapi dalam banyak2 itu tak semuanya adalah TRUE FRIEND...kenapa??sebab kawan yang baik itu bukan hanya bila kau tersenyum baru lah dia sibuk nak muncul tapi kawan yang baik itu adalah kawan yang tak pernah jemu untuk terus tersenyum bila melihat kita...dan dia sentiasa menjaga sikapnya agar tidak menyinggung hati kita...


kenapa aku emo sangat nie erk???hurm aku terasa hati sangat dengan mereka...setelah segalanya berlaku barulah aku betul2 tahu yang mana adalah true fren dalam hidup aku...aku tak minta pun mereka terus dan terus fahami aku tapi cukup la bila dorang bisa buat aku tak terasa hati dengan sikap mereka...aku bimbang andai feel nie akan buat aku jauh dari mereka dan buat aku butakan mata untuk mereka saat mereka tersenyum ke arah ku..aku tak mo sume tu terjadi tapi jauh di dalam hati nie aku rasa kecik hati yang teramat sangat....

aku tak mo teruskan lagi..rasa sebak dah kat dalam dada...thanks sudi baca...

No comments: