~ FolLoW mE ~

~ SWeet Fren IS nEvEr End ~

Tuesday, July 5, 2011

~ PENUH HABUK BLOG AKU ~

assalamualaikum sume..
apa kabar??
wahh dah terlalu lama aku tak memberikan service pada blog aku nie...
berhabuk sangat...hassssssyiimmmmmm!!!!!!
bersin jadi nya bila buka jer blog nie...

rindu nak tulis...
ekceli ada banyak sebab yang perlu dipertanggungjawabkan diatas kesemua yang berlaku ini..
*perghhhh ayat paling mantap*
dalam beberapa minggu nie aku sibuk jer memangjang tapi bukan lah disebabkan urusan kerajaan
hahaha tapi urusan diri sendiri...
ok2 kita abaikan pasal urusan tu ok...next entri aku crita kenapa dan mengapa itu terjadi....

buka jer belog tadik banyak dah komen2 yang ditinggalkan dekat shoutbox aku...
so aku pegi la jenjalan ke satu2 belog yang tinggal jejak tu...tapi yang tak bestnya aku tak dapat nak baca semua entry2 diorang dan tak dapat nak tinggal jejak kat kotak jerik diorang..
maaf ya korang...masa aku terhad ler...
insyaallah nanti aku akan datang kembali untuk menerjah belog comeii korang...
tunggu tau...

ok lahh aku nak p bersihkan belog aku dulu yer...nanti entry terbaru akan menyusul..

p/s : nak g cari penutup hidung nie bio tak bersin2 kena habuk ngehhh..

No comments: